Συχνές Ερωτήσεις

Κάνοντας μια κράτηση σε Ξενοδοχείο

Πώς κάνω κράτηση ενός δωματίου;
Η διαδικασία κράτησης είναι απλή. Συμπληρώνετε στην φόρμα αναζήτησης για το εκάστοτε ξενοδοχείο που σας ενδιαφέρει, επιλέγοντας:

  • τις ημερομηνίες αφίξεως και αναχωρήσεως,
  • τον τύπο δωματίου και τον συνολικό αριθμό των ατόμων.
  • Σε περίπτωση που υπάρχουν παιδιά και βρέφη, μπορείτε να τα αναφέρετε στα σχόλιά σας, ώστε να μπορέσουν να ληφθούν υπ’ όψιν στην κράτησή σας.

Δεν παραλείπετε να συμπληρώσετε τα ατομικά σας στοιχεία – όνομα, τηλέφωνο, fax, e-mail. Μόλις επιλέξετε αποστολή της φόρμας, λαμβάνουμε ένα mail ειδοποίησης στα γραφεία μας, στην Αγ. Παρασκευή, Τασσοπούλου 2, ΤΚ. 15342 και μέσα σε διάστημα 2-4 ωρών θα έχετε μια απάντηση από μέρους μας είτε σε ηλεκτρονική μορφή (e-mail) είτε προφορική ή γραπτή, σε ότι αφορά την διαθεσιμότητα και όποιες επιπλέον πληροφορίες αναζητάτε.

Μπορώ να επιλέξω που θα βρίσκεται το δωμάτιο μου (σε ποιο όροφο, δίπλα στην πισίνα κλπ);
Ιδιαίτερες προτιμήσεις είναι δυνατόν να καταγραφούν από μέρους σας κατόπιν ζήτησής τους και εμείς με την σειρά μας να απευθυνθούμε στο ξενοδοχείο ζητώντας την αντίστοιχη εξυπηρέτηση. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι οι προτιμήσεις σας θα ικανοποιηθούν στο ακέραιο καθώς πολλές φορές εξαρτώνται από την πληρότητα του ξενοδοχείου.

Θα λάβω έγγραφη επιβεβαίωση από το ξενοδοχείο;
Όχι. Η επιβεβαίωση που θα λάβετε με e-mail από το developtravel.gr έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Παρουσιάζει τον αριθμό κράτησης, την διεύθυνση και τα τηλέφωνα του ξενοδοχείου, την συνολική τιμή, και τον αριθμό επιβεβαίωσης.

Διάφορα

Υπάρχουν ξενοδοχεία με ελάχιστο όριο ηλικίας;
Παρακαλούμε να προσέξετε ότι ορισμένα ξενοδοχεία μπορεί να έχουν ελάχιστο όριο ηλικίας προκείμενου να σας διαθέσουν δωμάτιο. Για παράδειγμα, μερικά ξενοδοχεία με καζίνο μπορεί να απαιτούν να έχετε συμπληρώσει το 21ο έτος της ηλικίας σας, επίσης ορισμένα ξενοδοχεία σε χειμερινούς ή εξωτικούς προορισμούς έχουν περιορισμούς στις ηλικίες των παιδιών και συνήθως κυμαίνονται τα 2 – 4 χρόνια. Είναι καλό να συμβουλευθείτε το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Αεροπορικά Εισιτήρια

Κρατήσεις εισιτηρίων

Βασική προϋπόθεση για κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου, είναι το όνομα του επιβάτη να αναγράφεται όπως ακριβώς αναφέρεται στην Αστυνομική του ταυτότητα ή το Διαβατήριο.

Πώς επιλέγω πτήσεις;
Καθώς θα εισάγετε τις πληροφορίες στη μηχανή αναζήτησης πτήσεων μπορείτε να επιλέξετε το αντίστοιχο κουμπί για να αναζητήσετε εισιτήριο “απλής μετάβασης” (One way) ή “με επιστροφή” (Roundtrip).

Mπορώ να κάνω κράτηση πτήσεων τόσο για εσωτερικό όσο και για εξωτερικό;
Ναι, μπορείτε να επιλέξετε πτήση από & προς οποιονδήποτε προορισμό.

Ασυνόδευτα παιδιά
Προκειμένου να εξασφαλίσουμε το άνετο, ασφαλές και ευχάριστο ταξίδι παιδιών (ηλικίας 2 έως 12 ετών) που ταξιδεύουν ασυνόδευτα θα ήταν καλύτερα να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά. Δεν προσφέρουμε την δυνατότητα έκδοσης εισιτηρίων για ασυνόδευτα παιδιά μέσω διαδικτύου.
Στη συνέχεια θα βρείτε ορισμένους γενικούς κανόνες που συνήθως ισχύουν για ασυνόδευτα παιδιά:
• Παιδιά τα οποία είναι άνω των 5 ετών μπορούν να πετάξουν με πτήσεις απευθείας ή με ανταπόκριση χωρίς συνοδό.
• Παιδιά τα οποία είναι κάτω των 5 ετών δεν μπορούν να πετάξουν αν δεν συνοδεύονται από ένα μεγαλύτερο επιβάτη (συνήθως άνω των 15).

Πολλές αεροπορικές εταιρείες μπορεί να χρεώνουν επιπλέον του εισιτηρίου την υπηρεσία συνοδού για παιδιά που ταξιδεύουν μόνα τους. Στο αεροδρόμιο συμπληρώνετε από τον κηδεμόνα φόρμα ασυνόδευτου παιδιού με στοιχεία παραλήπτη, αναγράφωντας το όνομά του, την διεύθυνση και το τηλέφωνό του. Ο παραλήπτης είναι υποχρεωμένος να παραλάβει το παιδί με την επίδειξη της ταυτότητάς του.

Εκπτώσεις για βρέφη – παιδιά
Σύμφωνα με τον κανονισμό των αεροπορικών εταιρειών τα βρέφη έως 2 ετών δεν κρατούν θέση στο αεροπλάνο(κάθονται στην αγκαλιά των γονέων) και πληρώνουν μόνο την ασφάλεια (του εισιτηρίου), ενώ τα παιδιά 2-12 ετών έχουν κανονική θέση στο αεροπλάνο και πληρώνουν κάποιο ποσοστό της αξίας του εισιτηρίου.

Κατηγορίες θέσεων
Εκτός της Οικονομικής θέσης, πολλές πτήσεις δίνουν τη δυνατότητα για εταιρικές θέσεις (Business Class) ή θέσεις πρώτης κατηγορίας (First Class). Όλες οι θέσεις είναι ίδιες στο αεροπλάνο, με τη διαφορά ότι οι πρώτες θέσεις (First Class) βρίσκονται στο μπροστινό τμήμα του αεροσκάφους με λιγότερα καθίσματα, με μεγαλύτερη άνεση, ξεχωριστή γραμμή για το check in και επιπλέον παροχές υπηρεσιών και είναι πάντοτε τα ακριβότερα. Αντίστοιχα τα Business Class διαθέτουν παρόμοιες υπηρεσίες με τα First Class αλλά είναι πιο οικονομικά. Τα Economy Class βρίσκονται στην κύρια καμπίνα του αεροσκάφους και είναι τα πιο οικονομικά.

Κράτηση

Υπάρχει κάποιο ελάχιστο περιθώριο κράτησης πριν την πτήση;
Δεν υπάρχει δυνατότητα κράτησης – έκδοσης εισιτηρίου για πτήσεις που αναχωρούν εντός του 3ημέρου.

Πως γνωρίζω ότι η κράτηση μου έχει πραγματοποιηθεί;
Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας κράτησης στην ιστοσελίδα μας θα λάβετε ένα e-mail το οποίο θα αναφέρει όλες τις πληροφορίες σχετικά με την κράτησή σας. Οι πληροφορίες που θα λάβετε αφορούν απλή επιβεβαίωση κράτησης.

Έκδοση εισιτηρίου
Το ηλεκτρονικό ειστήριο θα σας σταλεί μέσω e-mail.

Τι πρέπει να κάνω αν διαπιστώσω κάποιο λάθος στο e-mail που θα λάβω;
Αν διαπιστώσετε οποιοδήποτε λάθος στο e-mail που θα λάβετε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά το συντομότερο δυνατό για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση.

Τι μπορώ να κάνω αν δεν θυμάμαι τον αριθμό της κράτησής μου;
Μπορούμε να βρούμε την κράτησή σας χρησιμοποιώντας το όνομα του επιβάτη.

Χρειάζεται να επιβεβαιώσω την ώρα αναχώρησης της πτήσης μου;
Καλό θα ήταν να επιβεβαιώσετε με την αεροπορική εταιρεία ή το αεροδρόμιο ότι δεν υπάρχουν αλλαγές στο πρόγραμμα των πτήσεων. Εμείς, θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να σας ενημερώσουμε σε περίπτωση που υπάρξει κάποια αλλαγή στην πτήση σας. Παρόλα αυτά, ειδικά σε περίπτωση που πληροφορηθείτε δυσμενή καιρικά φαινόμενα, απεργία του προσωπικού της αεροπορικής εταιρείας ή του αεροδρομίου κλπ, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία ή το αεροδρόμιο.

Αλλαγές στην κράτηση

Πώς μπορώ να ακυρώσω ένα αεροπορικό εισιτήριο;
Ακύρωση μπορεί να γίνει μόνο κατά την ημέρα της έκδοσης του εισιτηρίου. Πέραν αυτής της ημερομηνίας, ισχύουν οι εκάστοτε περιορισμοί ναύλων.

Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω προκειμένου να κάνω κάποια αλλαγή στο εισιτήριό μου ενώ βρίσκομαι στο εξωτερικό;
Επικοινωνήστε μαζί μας κατά το ωράριο λειτουργίας μας, ειδάλλως με την εκάστοτε αεροπορική εταιρεία για να ενημερωθείτε για το πρόστιμο (penalty) του εισιτηρίου το οποίο πρέπει να πληρώσετε.

Τι πρέπει να κάνω αν υπάρχει πρόβλημα με τα εισιτήριά μου;
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα τηλεφωνικά μαζί μας.
Ηλεκτρονικά Εισιτήρια – Ε-tickets

Πως ταξιδεύω με ηλεκτρονικό εισιτήριο - e-ticket;
Με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πάτε απευθείας στον έλεγχο αποσκευών (check-in) με το διαβατήριο ή την ταυτότητά σας.

Θα παραλάβω κάποιο έγγραφο μετά την κράτηση ηλεκτρονικού εισιτηρίου;
Θα παραλάβετε ένα E-mail με τον αριθμό του εισιτηρίου σας (Κωδικός Κράτησης).

Πότε γίνεται η χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας;
Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται τη στιγμή που εκδίδεται το εισιτήριο.

Γενικές Πληροφορίες

Πόση ώρα πριν πρέπει να βρίσκομαι στο αεροδρόμιο;
Εάν ταξιδεύετε προς το εξωτερικό είναι καλό να βρίσκεστε στο αεροδρόμιο 2 ώρες πριν, ενώ για το εσωτερικό 1 ώρα είναι αρκετή. Για ταξίδια Διηπειρωτικά σας συνιστούμε να παραβρίσκεστε στο αεροδρόμιο τουλάχιστον 3,5 ώρες πριν την προγραμματισμένη αναχώρηση.

Τι έγγραφα πρέπει να έχουν μαζί τους τα παιδιά;
Τα παιδιά χρειάζονται τα δικά τους κανονικά διαβατήρια και βίζα όπου απαιτείται, όπως και κάθε ενήλικας. Αν ταξιδεύουν μόνα τους θα χρειαστεί να ενημερωθεί η αεροπορική εταιρεία σχετικά. Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν δέχονται όλες οι αεροπορικές εταιρείες ασυνόδευτα παιδιά. Τα παιδιά που ταξιδεύουν εντός Ελλάδος και δεν διαθέτουν διαβατήριο ή ταυτότητα πρέπει να έχουν μαζί τους πιστοποιητικό γεννήσεως.
Προγράμματα τακτικών επιβατών

Πώς συμμετέχω σε ένα πρόγραμμα τακτικών επιβατών;
Προκειμένου να εγγραφείτε σε ένα πρόγραμμα τακτικών επιβατών χρειάζεται να επικοινωνήσετε με την αεροπορική εταιρεία τηλεφωνικώς ή μέσω του δικτυακού της τόπου.

Που μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με τους πόντους που έχω συγκεντρώσει;

Μόνο η αεροπορική εταιρεία μπορεί να σας δώσει αυτές τις πληροφορίες.

ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

Κράτηση
Απαιτείται η αναγραφή του πλήρους ονόματος των επιβατών, καθώς και των μεταφορικών μέσων ( Αυτοκίνητο, μηχανή ).

Αλλαγές – Ακυρώσεις
Υπόκεινται στους κανονισμούς της εκάστοτε Ακτοπλοϊκής Εταιρείας. Για περαιτέρω πληροφορίες μη διαστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ή με τα κεντρικά γραφεία της Εταιρείας. Ακύρωση κράτησης είναι δυνατή, πριν την έκδοση των εισιτηρίων.

ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΠΑΚΕΤΑ

Ποιες είναι οι ευθύνες του Develop Travel για τους εκδρομείς;
Η Εταιρία μας λειτουργεί ως μεσάζων μεταξύ ταξιδιωτικών γραφείων και εκδρομέων τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό. Δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν αλλαγές που θα προκύψουν πριν, μετά ή κατά τη διάρκεια ενός προγράμματος όπως:

  • Αλλαγές, καθυστερήσεις ή ακυρώσεις προγραμματισμένων δρομολογίων κάθε μορφής. Τα εισιτήρια και τα Voucher των ξενοδοχείων βγαίνουν ανάλογα με τις προγραμματισμένες ώρες.
  • Ατυχήματα, ασθένειες , επιδημίες και τροφικές δηλητηριάσεις
  • Οποιεσδήποτε δυσχέρειες που μπορεί να προκληθούν από απρόβλεπτες καταστάσεις όπως δυσμενείς καιρικές συνθήκες, απεργίες και ακυρώσεων πτήσεων.
  • Φθορά, απώλεια ή κλοπή συσκευών, προσωπικών αντικειμένων, χρημάτων ή ταξιδιωτικών εγγράφων.

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις πελατών;
Οι συμμετέχοντες στα οργανωμένα ή μεμονωμένα ταξίδια του Develop Travel είναι υπεύθυνοι και υποχρεωμένοι για την έγκαιρη εξασφάλιση των απαραίτητων ταξιδιωτικών εγγράφων (διαβατηρίων κ.α.) καθώς και για την γνησιότητα των δηλώσεών τους στις ελληνικές ή ξένες νομισματικές και τελωνειακές αρχές. Το οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει, πρέπει να αναφερθεί στον εκάστοτε υπεύθυνο παράγοντα. Αν αφορά ευθύνη του ταξιδιωτικού μας γραφείου, τότε είναι υποχρέωσή μας να σας βοηθήσουμε.

Στην περίπτωση που ο πελάτης θα διακόψει το ταξίδι του με δική του απόφαση και αποχωριστεί από την ομάδα, δε δικαιούται καμιά περαιτέρω υπηρεσία ή αποζημίωση και τα έξοδα οποιασδήποτε μετακίνησης εκτός ομάδας, βαρύνουν αποκλειστικά τον ίδιο, καθώς και η ευθύνη από την κατ’ ιδίαν συνέχιση του ταξιδιού.

Πως μπορώ να κάνω μια κράτηση για οργανωμένο και ατομικό πακέτο;
Για να είναι έγκυρη οποιαδήποτε κράτηση θέσης πρέπει να συνοδεύεται από προκαταβολή ίση με το 30 % της τιμής συμμετοχής για κάθε θέση. Τηλεφωνικές ή άλλου είδους κρατήσεις που δεν επικυρώνονται εντός 48 ωρών με πληρωμή της ανάλογης προκαταβολής δεν υποχρεώνουν το γραφείο μας να δεσμεύει θέσεις. Η εξόφληση του υπολοίπου γίνεται προκαταβολικά 10 μέρες πριν την έναρξη του ταξιδιού. Εάν ο πελάτης δεν έχει εξοφλήσει το υπόλοιπο ποσό 10 μέρες πριν την έναρξη του ταξιδιού, θεωρείται πως έχει ακυρώσει τη συμμετοχή του στο ταξίδι, χωρίς δικαίωμα αναίρεσης της ακύρωσης.

Πώς ξέρω οτι η εκδρομή μου θα πραγματοποιηθεί;
Για την πραγματοποίηση των εκδρομών απαιτείται ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων τουλάχιστον 15-20 ατόμων. Το Develop Travel διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει οποιοδήποτε ταξίδι εάν η συμμετοχή κριθεί ανεπαρκής και οφείλει να ενημερώσει τους πελάτες τουλάχιστον επτά μέρες πριν την αναχώρηση της εκδρομής με την επιστροφή των χρημάτων τους.

Ο εκάστοτε τουριστικός προμηθευτής του Develop Travel έχει το δικαίωμα να επιφέρει αλλαγές στο πρόγραμμα καθώς και το δικαίωμα αντικατάστασης του ξενοδοχείου/ών με άλλο ιδίας ή ανωτέρας κατηγορίας. Οι αλλαγές αυτές είναι δυνατόν να γίνουν πριν αρχίσει το ταξίδι ή κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και οι συμμετέχοντες είναι υποχρεωμένοι να τις δεχτούν.

Είναι απαραίτητα τα διαβατήρια;
Για όλους τους συμμετέχοντες στις οργανωμένες εκδρομές απαιτείται η κατοχή ισχύοντος διαβατηρίου ή Βίζα οπου χρειάζεται